Контекстна реклама – це швидкі гроші.

Замовивши контекстну рекламу, ви відразу отримаєте перших клієнтів. Просування сайту в пошуку дасть результати через 3 - 4 місяці. Не кожен бізнес може вижить, не маючи клієнтів місяцями. Контекстна реклама відразу покаже, чи користується ваш товар попитом. Якщо люди шукають товар в інтернеті, це ще не означає, що вони його купують. Замовити контекстну рекламу в Google Adwords

Види контекстної реклами

Пошукова реклама
Терміни: 2 дні

Оголошення показуються на сторінках пошукової системи Google, поруч з результатами пошуку.

Медійна реклама
Терміни: 2 дні

Ця послуга дозволяє розмістити рекламні банери на різних сайтах-партнерах Гугла.

GOOGLE SHOPPING
Терміни: 3 дні

Google Shopping - це сервіс, який дозволяє показувати свої товари в результатах пошуку в форматі каталогу продуктів з фотографіями, описами та ціною товару.

Чому варто замовити контекстну рекламу у Good site?

  • Ціна за клік буде менша 40%
  • Підбираємо цільову аудиторію
  • Робимо якісні оголошення
  • Правельно налаштовуємо гео охоплення реклами.
  • Звітуємо про результати та витрати.

Чому реклама яку ми налаштовуємо ефективна?

  1. Обираємо комерційні ключові слова (відсіюємо не ефективні )
  2. Створюємо якісні ( релівантні ) оголошення з високім рейтингом.
  3. Настроюємо рекламу лише на географічну зону, яку охоплює ваш бізнес.
  4. Розумно налаштовуємо час показу оголошень. В кожного бізнеса свої нюанси.
  5. В оголошенні будуть розширення, номер телефону, адреса, картинка
  6. Правильно підбираємо цільову аудиторію.
  7. Налаштовуємо Ремаркетингові компанії

Ремаркетинг - це форма реклами, яка дозволяє показувати рекламні повідомлення конкретним користувачам, які вже взаємодіяли з вашим сайтом або продуктом. Наприклад, якщо користувач покинув ваш магазин без покупки, ремаркетингова кампанія може відображати йому рекламу тогож товару зі знижкою. Ремаркетинг дозволяє залучити користувачів, які вже зацікавлені в вашому продукті.

Запуск контекстної реклами Google Adwords буде корисним кроком для вашого бізнесу, оскільки це дозволяє налаштувати таргетовані оголошення для вашої аудиторії в Google пошуку та на партнерських сайтах. Ми надаємо професійні послуги з налаштування контекстної реклами в Google AdWords, і забезпечуємо успішний результат в межах вашого бюджету. Наші професіонали розроблять стратегію та налаштють оголошення згідно з вашими потребами.

Ми використовуємо різноманітні формати оголошень, такі як текстові, графічні та відео, щоб ваша реклама була максимально ефективною. Крім того, ми постійно моніторим та оптимізуємо рекламну кампанію, щоб забезпечити досягнення максимальної ефективності. Наші професіонали не тільки налаштують оголошення, але і визначать цільову аудиторію, встановлять KPI (ключові показники ефективності) та враховуватимуть конкуренцію на ринку.

Ми гарантуємо, що налаштування вашої рекламної кампанії буде зорієнтоване на досягнення найкращих результатів. Ви отримаєте звіти з відстеження результативності вашої рекламної кампанії, щоб ви могли бачити її успішність в реальному часі.

Важливо зрозуміти, що результати можуть змінюватися в залежності від різних факторів. Тому рекомендуємо звертатися до професіоналів, які допоможуть забезпечити максимальний ефект від рекламної кампанії в Google AdWords.

Якщо ви хочете просунути свій бізнес на новий рівень? вам необхідне професійне налаштування рекламної кампанії на Google AdWords, Замовити контекстну рекламу - напишіть нам напишіть нам . Наш менеджер проаналізує вашу нішу. Просто і оперативно розяснить усі нюанси. Володіючи більшим обсягом інформації ви зможите приняти вигідне для себе рішення.

Проведемо аудит контекстной рекламы

Аудит контекстної реклами включатиме ряд етапів, серед яких:

  1. Аналіз існуючих кампаній реклами: перевірка налаштувань кампаній, перевірка таргетингу та аналіз кількості та якості кліків та конверсій.
  2. Аналіз ключових слів та оголошень: перевірка релевантності ключових слів до оголошень, оцінка кількості та якості конкурентів, аналіз тексту оголошень та зображень.
  3. Аналіз лендінгу: перевірка релевантності контенту на лендінгу до ключових слів та оголошень, перевірка зручності користування та швидкості завантаження.
  4. Перевіримо наявність простору для покращення: встановлення плану дій для покращення цільових показників, таких як CTR та конверсій.
  5. Перевіримо витрати та рентабельність: перевіримо наявності зайвих витрат на рекламу, оцінемо рентабельность затрат на рекламу.
  6. дамо рекомендації щодо покращення: підведенмо підсумок аудиту та дамо рекомендації щодо покращення ефективності

Часті запитання про Google AdWords

+ 🔵 Скільки коштує контекстна реклама?

Контекстна реклама може мати різні ціну в залежності від багатьох факторів, таких як розмір аудиторії, ключові слова, конкурннція в бізнеш ніші та багато іншого. Для отримання точної ціни напишіть нам, наш менеджер проведе короткій аналіз вашої ніши і дасть чіткі відповіді на питання..

+ 🟡 Як замовити рекламу в гугл?

Є два шляхі звернутись до нас, або самостійно наластувати Google Ads. Для цього необхідно створити обліковий запис Google Ads та створити рекламну кампанію . Для цього потрібно виконати наступні дії:

  1. Перейдіть на веб-сайт Google Ads та натисніть кнопку "Почати зараз".
  2. Увійдіть у свій обліковий запис Google. Якщо у вас відсутній обліковий запис, створіть його.
  3. Створіть нову кампанію реклами, обравши потрібний тип кампанії та вибравши ключові слова, пов'язані з вашою компанією.
  4. Встановіть бюджет для своєї кампанії та налаштуйте параметри реклами, такі як вид, формат та місце розміщення реклами.
  5. Заповніть платіжну інформацію та завершіть налаштування реклами.
  6. Також варто звернути увагу на налаштування таргетингу та аналізувати показники ефективності кампанії, щоб покращити її результативність
+ 🟣 У чому різниця між таргетованою та контекстною рекламою?

Таргетована реклама та контекстна реклама - це дві різні стратегії реклами, які використовуються для досягнення різних цілей та мають свої відмінності.

Таргетована реклама - це рекламна стратегія, яка спрямована на конкретну аудиторію. Вона використовує різні дані, такі як статистику, їхній вік, стать, зарплату та інші характеристики, щоб диференціювати та визначити потенційних клієнтів. Таргетована реклама переважно використовується в соціальних мережах Facebook, та інших.

Контекстна реклама - це рекламна стратегія, яка показує рекламу на веб-сторінках на основі ключових слів або тематичних категорій цих сторінок. Вона зазвичай показується в пошуку Гугла та на інших сайтах, що мають відповідну тематику. Сама ефективна контекстна реклама Google Ads.

+ 🟣 Що не можна рекламувати у контекстній рекламі?

Контекстна реклама має обмеження щодо того, що можна рекламувати. Основні обмеження включають:

  • Заборонені товари та послуги, такі як наркотики, зброя, порно, азартні ігри тощо.
  • Неприпустимий контент, такий як образа та дискримінація людей за національністю, расовими ознаками, релігією, чи іншими переконаннями, насильство, шкідливі впливи для здоров’я людей та тварин.
  • Реклама, яка вводить в оману, "шахрайство", пропонування фальшивих товарів.
  • Реклама, яка порушує авторське право або інші закони.
+ 🟣 Яким бізнесам підходить контекстна реклама?

Контекстна реклама може бути корисною для різних видів бізнесу, торгівля, послуги, туризм та готельна сфера, фінансові послуги, здоров'я та медичні послуги, освіта, розваги, електронна комерція та багато інших. Оскільки контекстна реклама базується на показу реклами за ключовими словами та тематикою веб-сторінок, то вона може бути ефективним інструментом для підвищення продажів.

Замовити